>

dimarts, 18 de desembre del 2007

AK Parte V

Quan ahir cap a les 22:00 entraba per la porta del Sidecar amb l'Aranya (aka Vader) sabia que estava entrant a un altre món: un món on Daniel el Mutante és una estrella mediàtica, un món on Albert the Undertaker, tot i no tenir una gran veu, t'ho fa passar d'allò més bé amb Run to the Hills i un hula-hop, un món on ahir no hi havia aire acondicionat i sues com en ple Agost, un món on algú, qualsevol, pot pujar a un escenari i fer-lo seu, i si es prou bo fer-se amb el públic, un món on pots escoltar en directe cançons que pensaves que ja mai podries escoltar en directe, un món on la mestressa et fa cantar a tot drap New York New York o Minnie the Moocher per després fer-te cridar encara més amb Ace of Spades, i sobre totes les coses, un món on Ivan, un dels clàssics mediàtics del AK pot fer-te una pregunta (You know where you are?!!?!?!?!!) i fer-te oblidar en un segon els transportistes, les màquines de gravar a làser, les resines, els "¿me lo puedes tener para antes de Navidad?", els "es que no me llega el pedido", els "no te he pagado porque voy muy liado" i en definitiva tot allò que no sigui contestar: YOU ARE IN THE JUNGLE BABY!!!!!!!!!!!!!

Etiquetes de comentaris:

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

La nostalgia m'envaeix....

Hem de tornar a ser lliures, al menys durant un parell d'hores.

Bon nadal!!!!!

ds. de des. 22, 07:44:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Aquesta nit a l'últim capitol de "Porca miseria" ha sortit el Sidecar i han fet referencia a la festa de cada dilluns, que un dels protagonistes feia servir per tancar el cap de setmana...(not comment) i que a mi m'ha servit per oblidar, encara que sigui per uns minuts al Batista, al puto Madrit i a l'impotencia del Barça.

Espero que no em duri gaire l'emprenyament. Aixó de que cada vegada m'afecti més la sort del Barça em fa pensar que m'estic fent gran. Es com anar a votar i intentar votar amb el cap i no amb el cor, normalment sempre t'equivoques.

UUUUAAHHH!!!!

dg. de des. 23, 11:41:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Sip, he vist un tros... jo penso que és al contrari.. el signe que m'estic fent gran es que cada vegada m'afecta menys.

dg. de des. 23, 11:44:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Putu Barça...

dl. de des. 24, 01:17:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home