>

dilluns, 29 de setembre del 2008

Somiatruites, o no Somiatruites

Somiatruites o no Somiatruites.... ahir mentre somiava truites al llit pensava: aquells que reconeixeu que us dormiu als sofàs mirant la tele o llegint... quan somieu truites? perquè és clar, si et quedes profundament adormit al sofà, quan et lleves (a l'hora que sigui) per anar al llit és inviable que somiïs truites o que consultis amb el coixí qualsevol aspecte.

No se, a mi sempre m'ha agradat aquesta estona en la que comencen els somnis. Estas pensant quelcom real i de sobte se't comencen a colar els somnis poc a poc sense que puguis fer res per evitar-ho. De fet, alguns dels posts que pul·lulen per aquest bloc se m'han acudit pesant figues, i moltes d'altres coses que després m'han servit al dia següent.

Com ho fan els qui es queden adormits i arriben al llit arrossegant-se? o poder aquesta estona la passen al sofà? però aleshores està clar que això que estiguin mirant-llegint ni ho miren ni ho llegeixen.

No se, suposo que tot això va ser una distracció del meu subconscient per oblidar la patètica (nova) derrota dels Bengals ahir.

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

Blogger Sra. Saeki said...

Molt interessant!
Bé, en el post que tractava sobre els costums d’anar a dormir vaig explicar que una servidora s’adormia al llit, metre que la meva parella pel contrari, necessitava d’un llibre per tal de poder dormir.
Segons expliques, quan tu et poses dins el llit és el teu moment de reflexió fins que la son et pot.
En el meu cas, quan em poso dins el llit no passen ni dos minuts que ja m’adormo profundament. I el meu moment de reflexió és a les tantes de la matinada que em desperto de cop i no puc adormir-me reflexionant.
En canvi la meva parella necessita d’alguna distracció (del tipo tele o llibre) quan es posa al llit, ja que si no, es posa ha reflexionar sobre un munt de coses i no aconsegueix agafar el son.
Per tant, estaríem parlant de subgrups dins la deferència entre la gent que s’adorm al llit i la gent que s’adorm mirant la tele.

Nota: Paso la censura?

dl. de set. 29, 02:00:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

:)

De moment si, si no ja t'avisaré

Interessant reflexió. No tinc clar que si sigui el meu moment de reflexió..jo de fet diria que és el meu moment de somiatruites, tot i que de vegades si que es cola alguna reflexió. No se, tot és poc clar en aquells moments.

dl. de set. 29, 03:24:00 p. m.  
Blogger La Cheerleader said...

Bé aqui una experta en el tema: és molt fàcil somiatruites jo ho faig simplement desperta, en aquells moments en que estic desperta però que desconecto del món, el meu cos és present però la meva ment pos això està somiantruites...:)

De fet jo moltes vegades quan estic mirant la TV o llegint un llibre el que estic fent moltes vegades es somiatruites i faig veure que llegeixo o miro la TV....es adir tinc una capacitat de desconexio del mon a vegades que em sorpren...;P

dc. d’oct. 01, 05:23:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

a mi no em sorprèn...ets una experta en el tema!

dc. d’oct. 01, 05:32:00 p. m.  
Blogger La Cheerleader said...

Sip is true: TINC EL MASTER :P....

dc. d’oct. 01, 05:52:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Es increible les sensacions que et fan sentir els Bengals,ja t'explicare si el Barça també em fa posar-me metafisic.

Jo estic amb la cheerleader, tinc també una capacitat per anar-me per els nuvuls inmensa. La meva proesa més notable va ser quedarme adormit d'en peus mirant un cataleg de teles per cortines,i lo mes bó es que li seguia la conversa a la meva dona (conversa bàsica; si , no).

Fins i tot penso que tinc un super poder, perque soc capaç de quedarme adormit mentres la meva dona en parla al llit (aquestes converses tan transcendentals que a algunes dones se li acudeixen a la hora d'anar a dormir) i seguir la conversa als 15-20 minuts, quan la meva dona ja esta mig dormida i en dona per perdut.

Suposo que es un buffer intermig que permet fer el transit al mon de la som i tornar enrera al mon dels desperts.

En resum, puc somiartruites al sofa, al llit o asegut al water (no seria la primera vegada)

Anim Bengals!!! Tinc curiositat per saber que provocarà en tu la seva primera victoria.

dc. d’oct. 01, 07:38:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Alegria! Alegria!

dc. d’oct. 01, 08:21:00 p. m.  
Blogger George Smiley said...

Pues yo las truitas las sueño los fines de semana, para no interferir en la jornada de trabajo. Lo que pasa es que en vez de hacerlo cuando me voy a dormir y caigo rendido lo hago cuando me despierto y aún no hace falta que me levante... cosa que sólo pasa los findes (y no todos). También en las jornadas de jet-lag. Ya verás el próximo post, que esta noche vuelvo a Europa.

dc. d’oct. 01, 11:55:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Esperamos el post entonces...

Google está caido toda la mañana, así que posteo como Anónimo.

Jeffreyabbot

dj. d’oct. 02, 10:54:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home