>

dimarts, 25 de novembre del 2008

Noms pròpis del viatge a Amsterdam

1. Paul Auster: el seu "Leviatán"ha ocupat gran part del temps de viatge. De fet, ha ocupat tot el temps de viatge excepte l'estona que vaig dormir a l'anada i el viatge de tornada (que avig passar fent els mots encreuats d'El Pais i dormint). Val a dir que vaig estar 3 hores extra a Schipol que em van servir per acabar-lo fàcilment. Gran llibre.

2. Vueling: després d'haver-me cancel·lat el vol fa uns mesos obligant-me a canviar de dates, la veritat és que tant a l'anada (30 minuts) com a la tornada (3 hores) he patit retards. A més al vol de tornada no hi havia sandvitxos. En el seu favor haig de dir que: com a mínim tenen un servei telèfonic d'atenció al client eficient, i que em van donar un val de descompte de 20 € (3 hores del meu temps valen 20 €?) per la propera (dubtosa) vegada que voli amb ells.

3. Amsterdam: ja puc dir que he estat a Amsterdam després de passar no se quantes vegades per Schipol i no haver-me acostat mai al centre. També puc dir que he estat en un cofee shop i contràriament a la gran majoria d'amics que hi han estat, no en vaig sortir marejat. El nou repte és veure Amsterdam de dia i sense pluja.

4. Republika: en el més pur estil Han Polo, vaig poder dormir a casa seva, al sofà. Les poques hores que vaig estar allà van donar per molt: bones converses, cervesa, un bon vi... se'm feia estrany que no fos a Madrid.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Blogger Sra. Saeki said...

Veig que vas tenir un viatge distret!

També veig que hi ha poca activitat "Bloguistica". Falta d'idees?
Hauries d'escriure sobre algún tema polèmic, on ens podem "fotre" els uns amb els altres.

dg. de nov. 30, 11:40:00 a. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Pos es veritat... jo crec que és més perquè vaig molt liat a la feina i arribo amb menys ganes d'escriure a casa. Però vamos, rès que les vacances de Nadal no solucionin.

dg. de nov. 30, 09:00:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Tens al populacho esperant "carnaza"!!!!

Referent a Amsterdam, t'has donat de la quantitat de bicis que n'hi han als canals???

No n'hi ha un servei de reciclatge??

dl. de des. 01, 12:14:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Havia oblidat donar-te el meu més sentit pesame per la nova derrota dels teus benvolguts Bengals.

Que son molt bons o macos els jugadors que podràn triar al draft??

dl. de des. 01, 12:18:00 a. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Je, anava a fer un post dels Bengals, però al final no he tingut nassos. Encara no m'he mirat els mock drafts que hi ha por ahí, però tranquil hi ha dues opcions: agafaran el pitjor del draft, o si agafen un bo, es lesionarà a la seva temporada de rookie, o es farà alcohòlic, o el detindran 5 vegades per possessió d'armes, marihuana, conduïr sota els efectes de l'alcohol...etc...

Igual si que faig un post amb els últims drafts dels Bengals, ves per on.

dl. de des. 01, 09:51:00 a. m.  
Blogger George Smiley said...

Al menos que se aseguren que no serán detenidos por apuestas ilegales en peleas de perros...

dl. de des. 01, 09:09:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Seguro que algo peor les pasa no te preocupes. Es cuestión de (mala)suerte, o de ineptitud completa y absoluta, o ambas...

dt. de des. 02, 01:45:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home