>

dilluns, 22 de desembre del 2008

2 Caps. Tast de Birres 1.

Avui començo secció: Tast de birres.

Fàcil, fàcil. A més estic completament obert a que m'envieu e-mails amb els vostres tasts (això sí, si és una heineken, quasi que no cal). No espereu que trobi el regust de les fulles de la tardor que toquen el gra quan el collien, perquè el meu nivell de tast és pèssim (com el meu nas de tast), així que també estic obert a que si l'heu tastada em doneu les vostres opinions que afegiré gustosament al post.

Començo amb la 2 Caps:

Nom: 2 caps
Fabricant: Brasserie Noyon
Web: http://www.bieredes2caps.com
Alcohol: 6%
Producció a: Tardinghen, França
Ampolla: 33cl, color ambre. Poc especial o notòria.
Fermentació: Alta fermentació
Servir: entre 5 i 8º segons el fabricant
Aspecte: cervesa rossa, de color daurat, poc escumosa, tèrbola
Tast: cervesa no especialment forta, amb el punt just d'amargor. Diria que un gust clàssic similar les cerveses de blat (tot i que és una cervesa normal, d'ordi), no gens afruitat (jo no li trobo cap fruita) i en resum una cervesa de pocs matisos però molt sòlida i molt ben trobada.
Aroma: poc definit, no li se trobar el què (dubto que li trobi cap aroma a cap altre cervesa...però prometo intentar-ho) especial.

Etiqueta:

Etiquetes de comentaris:

17 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ara mateix tinc a la nevera algunes Heineken, unes Calsberg, una Budweiser i una San MIguel 0,0 amb poma. ¿Quina em recomanes pel dinar de Sant Esteve?

dt. de des. 23, 11:52:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Cap!!!!! totes a la brossa! si vols oferir alguna cosa diferent, ves a l Caprabo i compra Franzikaner, com a mínim és de blat....

dc. de des. 24, 02:14:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

definitivament,
ets un frikiiiiiiii!

dc. de des. 24, 10:14:00 a. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Com diria el fantasma Gironí, frikis són els que....no m'enrecordo :) però estava bé.

dc. de des. 24, 12:45:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

a los hechos me remito!!
amb que brindarem pel nadal??!?! amb birra, cava o vi?

dc. de des. 24, 02:49:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

L'estrella DAMM amb quina categoria queda???

Que la agafeu bona, no importa de que.


Petons nadalencs!!!!!

dv. de des. 26, 02:08:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Passa'm nota de tast de la mitjana i la penjo :)

Bones festes!

dv. de des. 26, 03:09:00 p. m.  
Blogger George Smiley said...

Mr Abbot, para los no entendidos deberías establecer una correlación con los vinos, que quizás son más conocidos. Por ejemplo, si todas las cervezas mencionadas en los post fueran vinos, se clasificarían entre un "Don Simón" y una "Sangría Olé"...

dv. de des. 26, 05:37:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

¡Eh! ¡la Sangría Olé era de muuuuucha calidad!

dv. de des. 26, 08:36:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

No o entenc, pensava que la Carlsberg era "Posiblemente la mejor cerveza del mundo". M'estàs dient que tiri un Don Perignon a les escombreries???

dv. de des. 26, 09:14:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

:) Un Don Perignon :) El mejor marketing del mundo en tot cas... i ni eso, que l'anunci de la Budweiser era encara més bo: Bud-Wei-Ser...

ds. de des. 27, 01:24:00 a. m.  
Blogger Sra. Saeki said...

Bona cervesa i bona companyia. Gràcies pel dinar!!

dl. de gen. 05, 01:11:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

Va estar divertit :) tot i el Kir :)

dl. de gen. 05, 03:27:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

http://ars-coquinaria.blogspot.com/2006/02/los-kir.html

dl. de gen. 05, 03:28:00 p. m.  
Blogger George Smiley said...

La próxima vez en vez de un kir os traigo un Elixir Vegetal de Chartreuse (71º) a ver si a alguien se le desintegra la lengua...

dl. de gen. 05, 06:47:00 p. m.  
Blogger Yuri Zhivago said...

Ep, a mi el kir m'agrada, què passa! Suposo que els -5 graus m'estan fent trobar-li el què a les vegades d'homes, :-).

dj. de gen. 08, 10:47:00 p. m.  
Blogger jeffreyabbot said...

seran begudes digo yo...

dv. de gen. 09, 09:38:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home